what to say

ja harregud vilken dag det har vart, redovisning på morgonen, kul näee inte så värst!
när skolan väl var slut, okej klockan var 10.40 men känndes som en hel evighet!
Ame och jag gick ner till Espresso House och tog det bara lungt och pratade om allt möjligt. tiden flög förbi och vips var klockan ett, stressade som bara den över att inte inhandlat allt till studenten, letade vi panikartat efter klänningar,skor och väskor.. hittade vi något?! NÄE! fy katten, vi lär ju få ta studenten iklädda ENDAST studentmössan för lyckan att hitta något verkar krympa för var dag som går förbi, men så ere när man är seg och tror att man som vanligt kan göra allt i sista sekund. Vi yrade iaf runt på stan tills halv fem utan några fynd, eller jo Ame hittade ett par helt lovely jeans! Så får glädjas över hennes lycka!
         Skulle haft pluggdag med Fadi, men så blev ikke planerna. Men Ame i love you och trots våran nackade kyckling yra på stan så hade jag en underbar dag! =)

Läste om dommen som föll över dom som missahandlade Ricky till döds, helt jäääävla (ursäkta ordvalet) sjukt att dom kunde få så lågt straff! Vart är Sverige på väg?! Ajja må gud straffa den som straffas ska! Kommer bita tillbaka senare i livet hoppas jag!

Men nu ska jag hoppa i säng efter en lång dag, pluggat som tusan ikväll inför redovisning x2 imorgon, plus att jag har nationella eng prov. Vilken underbar dag, ser redan fram emot den, not! Eller jo iofs kvällen, då är det studentskiva! Woho hela klassen ska shaaaaka ass ;)

XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0