summering

Puh ligger här helt utslagen och trött, kom hem för snart två timmar sedan från Anne-Marie. Vaad mysigt vi hade tjejer..

Torsdag
Sovit över hos Emma efter Valborg,puh helt borta är vi när vi vaknar,när jag ska hem säger Emma att tåget går tio i så visst jag skyndar mig ner, är där cirkus kvart i,men näee tror ni tåget går då nope! tio över går det så bara att vänta, tänkte att gud vad bra, då går ju bussen 23 över hade jag för mig, skitbra då hinner jag exakt! Går bussen 23? näee det är röd dag så då går den bara 53, så bara att vänta igen! Väl hemma totaldäckar jag i sängen, så himla trött! Sedan vaknar jag och får skynda mig att duscha och åka till sötnosen. Han är och jobbar så skulle möta upp. först får jag vänta på tbanan som tydligen var försenad, vänta vänta vänta. sedan när jag skulle ta en av bussarna dit så var det bara att vänta en halvtimme för det var ju fortfarande röd dag. väl framme så gick jag till han och fick delicius mat! Muuums! Han skulle sluta vid 8, okej vänta igen , men nu väntade man ju för en gångs skull på något positivt =) Men näe han blir tvungen och jobba över så bara vänta igen,nu var jag kanske inte direkt på det gladaste el piggaste humöret,men saknat dig så,men vid kvart över nio fick han äntligen sluta. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, dock så rök våra planer på bio. Men struntsamma, vi satte oss på ett fik istället. Sedan tänkte vi att hmm nattbio,men näe tydligen så går bara dom på fre-lör. Så vi åkte hem istället =) Saknar dig!

Fredag
Mötte upp Anne-Marie,Eve och Rickard vid Åhlens för en shoppingrunda, Eve hittade en jättesöt klänning som jag föörmodligen kommer tjyva när hon sover ^^ därefter handlade vi gott för kvällen, sedan åkte vi till Gullmars för att ta bussen hem till Ame, väntade in Jonna där som mötte oss. Sedan grillade vi god mat och drack gott, Ame fick sin present, gissa om hon blev överraskad! En klänning som hon verkligen ville ha och vi hela tiden sagt näe men guud vad ful! (bara för att vi redan köpt den till henne) och så ledsen och arg hon vart på oss för att vi sagt så, men igår blev vi till slut ursäktade, damn vi är allt bra taskiga ibland! Sedan dags för efterrätt och därefter blev det myspys med film,chips osv. en komedi och en skräääckis! Tackar vet jag att man kan gömma sig bakom en kudde när man inte har gosebjörnen i närheten och krypa ner i famnen på.

Lördag
Åter till dagen. L-dagen. Kanske den mest långdragnaste lördagen för året. känns som om det är söndag och jag har tonvis med pluggande, men som sagt det är inte söndag utan lördag så no plugg idag! Nej nej! Får se vad eftermiddagen och kvällen har att bjuda på!

XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0