Spegel, Spegel på väggen där

...säg mig vad jag i min framtid ska göra... Okej det rimmade inte, men nu är jag verkligen stressad till max. Det är nu en av dom lyckligaste tiderna i mitt liv, inte långt kvar till studenten (okej evigt tjat, men det är det största som hänt på länge & vilken befrielse!).. Äntligen är jag klar med skolan, alla inlämningar och prov är gjorda så no more no more! Men vad händer nu? Denhär stressen gör mig snart gråhårig, jag vill verkligen INTE plugga vidare direkt,det har jag inte tillräckligt med ork till, dessutom vad vill jag plugga vidare till?! :S Nu har jag verkligen ingen aning om vad jag vill bli. Idag på engelskan så var det första gången en lärare frågat oss om hur vi egentligen mår, våra tankar och funderingar om studenten och tiden efter. Känndes skönt och veta att man inte är den enda som inte har den blekaste aningen! Men nog om detta, lär ju nämna det fler ggr ju närmare dagen kryper fram!


Förövrigt idag så har det vart allmänt slappt i skolan, riktigt skönt faktiskt! Två lektioner och en överdrivet lång håltimme mellan dom! Eftermiddagen och fram tills nu 20:22 så har jag spenderat tiden med att göra klart de två sista läxorna någonsin! Religon- Katolism & Stilhistoria x3 designers. Yes Yes!  Fick även meddelande av min mycket goda vän Mattias där han berättar att han ska ner till Skåne och tävla en vecka! Hoppas verkligen att det går bra killen! Håller tummen här hemma! <3 Och passa på att partaja som bara den,as usual! ;)

Mattias (foto:E.J)
Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv, är det inte Grey´s Anatomy idag?! :O Gud vad dålig jag är på att ha koll, men inte blivit något tvtittande de senaste veckorna!

Just det från och med cirkus den 8/6-7/8 så är jag borta från Sthlm, så den som vill hinna ses får allt skynda sig på! =) Slå en plingeling bara,nu är det ju inte lektioner längre Host Host! ;P

XoXoXo

image37
Spegel spegel på väggen där;
-säg mig vem som schtekigaste i världen är
-Exakt, Du är! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0