sol i Vasaparken

Så underbara sol, efter skolans slut (11.00, riktigt långa dagar numera?!) gick Emma och jag ner till Vasaparken för att pressa i solen, så underbar dag! Dock efter ett tag tyckte molnen att dom skulle ta över solens strålar och täckte hela himmeln, så vad gjorde vi? Jo självklart gick vi ner till Solexpress och la oss i solariumet en stund och solade vidare där, klara där så hade solen tittat fram igen så vi gick tillbaka till Vasa. Vid halvfyra tiden åkte Emma hem och jag låg kvar, Sarah skulle komma efter jobbet.. När hon slutat så går jag och möter henne vid St Eriksplan och åkte till gallerian för att hitta present till hennes kära syster som blivit 18! Efter vår shoppingrunda avslutade vid med middag på Kungshallarna och därefter gick vi hem, via Humlegården, old old memories man har i denna kära park! :) stöter på Weil på vägen och stannar och pratar en bra stund. Därefter raka spåret hem! Helt slut, känner verkligen att jag legat en bra stund i solen! Ligger och konsulterar med Fredric om att jobba på med brännan, han tycker jag är galen som i julas när jag var på semester i Thailand med syrran och mamma pressade med sololja redan första dagen. Men wtf jag ärlskar att sola och oro över att få rynkor, äsch finns massa motmedel mot detta i alla dess olika prisklasser! Men nu ska jag fortsätta och kolla på CSI, helt inne i det!
Imorgon är det skola, ta båten över till Djurgården och sola där, sen så ska tjejerna och jag till Grönan, så we will be there om ni vill hitta oss!

XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0