kvällen som kommer 1 gång/mån

Får ursäkta för den senaste veckans fördröjningar mellan varje inlägg men som nämnt innan så är det sjukt mkt just nu och stressigt som bara den, studenten kryper fram med stormande steg och det ska bli så skönt att slippa allt pluggande som har överröst oss de senaste veckorna. Men sen så är det ju så himla skönt att gå upp och åka till plugget och bara "lala" (Emmas uttryck), det positiva med att börja jobba är att när man går hem för dagen så går man hem och är ledig, inte massa läxor som ska göras, plugga inför prov eller skriva klart inlämningar. Men vad vill jag egentligen göra efter studenten? Jag har alltid vart inriktad på vad jag vill bli, men nu har jag "tröttnat" på den drömmen, blir skönt att dra till Australien hela hösten så kan man vila upp sig lite och ha massa kul och fått tid att kunna tänka i lugn och ro vad som ska ske därefter.

De senaste dagarna så har det var så mkt skoj,i torsdags var vi på Rix Fm festivalen i Kungsan, riktigt kul. Men oj vad mycket fjortisar som var där, harregud!

Fredagen, egentligen finns det inte tillräckligt med ord att beskriva denna dag, kvällen var en sådan kväll som bara kommer sisådär en gång i månaden- Allt vara bara klockrent!
Dagen började med en efterlängtad ledighet från skolan, fram tills halv 3 då vi äntligen skulle ha skolans mösspåtagning (bättre sent än aldrig, TAck ABC-Gruppen för förseningen av vissa klassers mössor!!) Därefter gick Emma,Carro,Hanna och jag och tog en smarrig fika på Café 60. Klockan ran iväg så det var bara raka spåret hem och fräsha upp sig för kvällens händelser.. Emma, Carro och jag styrde kosen till Huset för "Girlsnight", blev välkommnade av en lika leende Viktor som gav oss våra godiebags (smaskigt innehåll ;) ) Därefter började vi med champagne, dock tömdes mitt glas ytterst snabbt då jag skulle ta en klunk stöter emma i armen i mitt glas och vips så har jag ett glas skumpa i hela ansiktet och på kläderna, ahh skönt start ;D Sen styrde allt på, fick lap-dance av gogo-dansarna (riktigt het dude den ena måste jag påpeka ;)) Kvällen var verkligen helt underbart lovely!

Igår så vaknade jag aningen bakis och skulle upp och göra mig iordning för att åka till Sarah på hemmafest, riktigt skön kväll, längesen man bara var hemma och hade kul,drink-lekarna avlöste varandra till vi alla var glatt runda om fötterna, kvällen slutade ungefär vid halv 6 imorse. PUH! Så idag blir det en slappis dag, helt inne i Gossip-Girl maratonet så nu har jag inte så mkt mer tid att skriva, är det något jag glömt så send it to me och jag redigerar ;)

                

XoXoXo


Kommentarer
Postat av: Slemmet!

haha aa den kvällen går verkiligen inte att beskriva i ord. man skulle bara varit där. Hopppas det kommer en liknaden i snaraste framtiden. GRYMT KUL DET VA!!!!!!!!!!

2008-05-18 @ 19:21:11
Postat av: Party Dude!!

Kvällen var bäst, sjukt kul med jag har aldrig leken. snacka om att facet var i ett leende hela kvällen, vi måste göra om det igen SNART!!!

2008-05-19 @ 10:38:51
URL: http://sarahchristensen.blogg.se
Postat av: Caroliné P.

Ahhh LOve you girls, best ever! Ja det får vi verkligen styra upp, och jag lovar att inte sova över systemets stängningstid :P heheh Klantiga JAG! :P

2008-05-19 @ 21:33:48
URL: http://carolineepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0