Killar chokladi!

Igår gick skolan i olika takter ena stunden gick det fort andra långsamt som bara den, hade skrädderi, blev klar med den vita klänningen,äntligen! Så från 8-13.10 pysslade jag med den, därefter hade vi screen-tryck, så vi hade tagit med oss lakan och tryckte och pysslade med lakarna till vårat flak! Strax efter fyra drog vi oss hemåt :) Lagom trött och sliten kände jag bara för en skön hemmakväll med film och godis :) Meeen så blev inte fallet, vid midnattssnåret får jag ett sms av Nicky att jag ska infinna mig vid svampen om en kvart. Puh skojjar dom, jag hade ju min chill-kväll. Dock så hade jag somnat en stund så lite pigg hade jag hunnit bli. Ut i vårkylan och få vänta och jag hinner dit före och undrar vart dom är, näe då har dom hunnit med en snabbis inne på Vaniljen, men tog inte alltför lång tid innan de tre muskitörerna kom bestående av Nicky,Dennis & John, låt oss säga att Nicky vid det här laget var lagom rund om fötterna, vi bestämmde oss för att dra till Huset och partaja vidare!
Vid dörren möttes vi av ett sällskap som var  to drunk och blev nekade av vakterna, då börjar dom of course "tjafsa" som om att chanserna ökar att få komma in om man börjar tjafsa, dume ass! :P
Inne möttes jag först av en go och glad Viktor, längre in fanns fler man kände (: så var en riktigt rolig kväll!  Natten gick över till skymning och skymning till morgon, gud så roligt man har med dom! Dennis är tvungen att hinna med tåget för att åka till jobbet så han och jag åker till t-centralen, säger bara det, snacka om att vi hann exakt och köpa biljetten, John & Nicky får åka till Nickys pappa och hämta allas väskor och ta en senare tåg hem. Säger bara det efter jag lämnat av Dennis och satt på tbanan hem var jag helt slut, kom väll hem idag runt 10-10.30 någon gång, därefter var det raka vägen till sängen och SOVA! Finaly! (: Så skönt det var att få lägga sig i en nybäddad säng !

Nu ett antal timmar senare så ska jag strax göra mig iordning och åka till Sollentuna för att fira Fille som i veckan fyllde 20! Grattis i efterskott igen! =) Blir nog lite schlager tittande också, dock så verkligen avskyr jag melodifestivalen, bara så överreklamerat! Men nu måste jag sluta så jag hinner göra mig iordning (:

P.s Dagens rubrik är ett "interskämt" från gårdagen! ;D D.S

XoXoXo




Kommentarer
Postat av: Alexandra

killar chokladi? haha nu måste du allt förklara dig sötnos? ;p

2008-05-30 @ 17:06:13
URL: http://ballexutanbyxor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0