Ikea-köp mig´!

Igår tog jag en tur till Ikea för att inhandla lite förvaringssaker, bättre plats för spöket Laban under sängen nu.. Stötte ihop med min lilla söta Kimberly, long time long see ! =/ För övrigt var måndagen en solig, men kallare dag.
Fick även biljetterna till slutskivan den 5 juni, så om det är någon som vill ha så är det bara att höra av sig, 130:- kostar dom ;) Fick även en t-shirt som vi ska ha på oss, bara heeelt klockren, bild finns längst ner på sidan.

Idag så startade skolan 08.00 och som vanligt tycker jag detta är en alldeles för tidig tid, men dagen startade iaf då, med religion, läxförhör på Hinduism därefter var det tydligen inbokat ett studiebesök på Hare Krsna centret, ligger ju precis vid skolan (Fridhemsplan), väldigt informativt osv, men skulle gärna ha hoppat över den lilla "cermonin" vi fick delta i, klockor som ringde, snäcka som det blåstets i, ja ljuden var många och även lukterna då rökelser tändes. Men klockorna, dom var verkligen värst, klingade i öronen ett bra tag efteråt och med redan huvudvärk så var det inte direkt ett "botande" ljud hehe. Efter vårt studiebesöket var det dags för svenska, där jag inte har så mkt att berätta om, sov mig igenom hela lektionen, så trött o sån huvudvärk =7 men gott med en timmes sömn iaf. Sedan var det lunch, därefter mötte jag upp Alle vid Svampen, efter en god latté tog vi en liten svängom inne på Stureg. Därefter så har dagen hittills bara skridit fram i lugn, fortfarande huvudvärk, och synen bilr suddig lite då och då.. Hmm inga bra tecken kan jag tro och imorgon är det Eng nationella, tur att det är talking,men har även Eng nationella på tors listening & understanding. Verkligen inte tid att bli vare sig sämre el stanna hemma! Så nu ska jag krypa ner med lite te under täcket och vila. Ha en lovely night!

XoXoXo


                           image30
Nya partyplagget kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0