Gröna Lund m. tjejerna!

Lagom skön skoldag, två lektioner som vanligt, religion & svenska. På religionen kollade vi på en film som handlade om folk som upplevt nära-döden-upplevelser. Scary som satiken var deras historier! Burr, jag hoppas verkligen jag hamnar på rätt sida för det som vissa upplevde den stund som de var "döda" vill jag verkligen INTE uppleva när min dag är kommen! Och på svenskan satt vi ute i St Görans parken och hade lektion, mestadels sol och allmänt prat. Därefter gjorde Emma och jag klart lakanen och sedan gick Ame, Emma, Carro & jag, till tbana och åkte mot slussen för att möta upp segis Jonna, sen gick vi ner till Djurgårdsfärjan och tog båten över till Djurgården, närmare bestämt till Gröna Lund!

Guud vad kul vi har haft, inte vart där på år och dar! Vi kom dit vid öppningen klockan tre och åkte inte hem förens 22.00, vid stängning! 7 hela timmar har vi åkt, inte konstigt att jag nu mår värre än att vara full,bakis,full på en och samma gång, kan inte ens förklara i ord hur illamående jag är just nu, yr i huvudet som bara den också!
På 7 timmar hinner man ju med ett antal många åk, och mellan allt så käkar man ju lite onyttigheter också som verkligen inte bådar gott när man sätter sig i Extreme! fyfan! det var den första attraktion som jag och Jonna åkte när vi kom dit, säger bara ett ord för att beskriva denna;SJÄLVMORD! Omg jag skrek verkligen för livet så livrädd var jag, men jag överlevde, annars skulle jag inte kunna skriva detta eller hur! Och i slutet av kvällen körde Carro och jag radiobilarna gång på gång, ingen kö så bara att gå in igen direkt, så kul vi hade tjejen! Och som vi skrattade !  Men som sagt gud vilken otroligt rolig dag vi haft tjejer och som vi sa i betygsdömning; KANONBRA, 4 toasters! Hahah! Älskar verkligen er tjejer, Tack för att ni finns i mitt liv! Då, NU och föralltid! ♥ Morgondagen tillägnas åt er!

Näe nu måste jag sova, känns verkligen som jag fortfarande sitter och åker nån sak så mkt snurrar det fram och tillbaka i huvudet och känns som om alla inre organ har vänt sig 20 varv och åkt upp och ner och nu bara ligger i en enda röra! Imorgon hoppas vi på stark sol så vi kan soooola!

Bilderna läggs upp imorgon! =)


XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0