Found my call

Pust ut!
Idag hade vi stilhistoria, kom lite lite ytte pytte försent dock, tunnelbanan var försenad eller vad det var woho, när det bara är två stationer att åka, men men! Lektionen till ära idag hade vi en läxa till, bilder till tre olika (levande) designers! Jag valde of course två av mina favoriter "The American classics"- Ralph Lauren och Tommy Hilfiger, och för att få med lite svenskt i det hela och i samma designstuk så valde jag våran allas kära Mr Kalsongmärket no 1, Björn Borg! Efter min lilla presentation så säger min lärare Joanna: -Carro du borde hålla på med PR!
Och där, det var då i found my call, jag fick mitt tecken, allt föll på plats, jag pratar som en kvarn och kan övertyga folk så in i norden om allt möjligt (produktväg, osv. alltså). Det var verkligen rätt benämning på mina "kunskaper"/Intressen (jobbmässigt). Så nu har jag bestämt mig, jag ska studera Public relations och bli så sjukhelsikes grym på det! Funderar även att läsa lite mer företagsekonomi & affärsjuridik. Har verkligen inte känt mig taggad inför att plugga igen, efter alla år i skolan, men nu NU är jag taggad som sjutton! Dock skönt med sommarbreak först!

Och på tal om sommaren, efter skolan idag så åkte Ame och jag till St Eugenia katolska kyrka (kungsträdgården) för vårat studiebesök och försöka få vår "frågeställning" besvarad av biskopen, eftersom vi inte kunnat boka tid, för om man ska boka en tid krävs det att någon på andra sidan linjen SVARAR! Men nej han hade inte tid, först ett dop, sen ett möte. Buhu! Men Men därefter bestämmde vi oss för att köpa med oss fika och åka hem till Ame och bara ta det lugnt och gossip om allt möjligt, även en del framtidssnack uppstod. Vi satte oss ute i solen, fikan bestod av så otroligt goda jordgubbar, kex,muffins,"snurrebulle". Tiden gick fort förbi och helt plötsligt var det på väg att bli kväll.

Just det måste ju bara rapportera, EXAKT 2 veckor till studenten idag, så vid den här tiden om två veckor kan ni hitta mig på (tyvärr) Hot Company på slutskivan, dansandes och lagom "go & gla´" hehe!

XoXoXo

image39   
Gotti gott gott!   

image40 
Bara att hugga i direkt,inget segande här inte!


Kommentarer
Postat av: alexandra svahn

haha och då hoppas jag att jag också är jääävligt go och glad om 13 dar :D

2008-05-23 @ 21:47:30
URL: http://ballexutanbyxor.blogg.se
Postat av: Caroliné P.

det kan du fethajja att du ska vara! ;)

2008-05-24 @ 19:21:42
URL: http://carolineepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0