Fille 20!

Lördagen i ära spenderades i Sollentuna hemma hos Fille för att fira hans födelsedag! Kollade även först på melodifestivalen men sen spårade allt så tv struntade vi i totalt , vem vann? I still don´t know, får kolla Aftonbladet. Riktigt rolig kväll måste jag säga och alkoholen flödade på ganska så bra så in the end var alla lagom runda om fötterna. Skulle gå till nattbussen,jag hittar ju noll och jag var den enda som skulle till stan, Thanks. Dock tackar jag för att en taxi kom! Så vi hoppar in, sen  säger Emma, här ska du av Carro din buss går här! Fyfan vad kämpigt det var att ta sig hem, mådde verkligen inte bra och bussens alla svängar hjälpte inte alls till! Men sisådär vid halv 4 snåret lyckas jag nå min dörr och staplar raka vägen till sängen! 

Idag var det ju lite halvkul och vakna, är ju mors-dag så slängde iväg ett sms till mamma, i know BAD! Men hon ringde senare, det mesta som dock diskuterade var min student, men den är ju iofs lite lite viktigare :P 
Vid middagstid knackar ena grannen på och undra om jag ska med ut och käka, köper med oss revbensspjäll & potatissallad och sätter oss på en filt i parken och har det skönt i solen. Sedan var det bara att pressa på! Nu lite halvyr ligger jag och kollar på tennisen,Roland Garros. Hur mycket bättre kan en söndag bli?! Längtar till morgondagen då Jonna och jag gjort upp planer om att lägga oss i Vasaparken och sola hela dagen, om nu vädret kan vara lika underbart imorgon som det vart idag! Så please moder natur ge oss SOL för sjutton! 

XoXoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0