Fashionshow

Gjorde näst sista delen på nationelle Eng idag, talking, efter detta slutade skolan för min del. Fick lämnat tillbaka alla böcker som var försenade på bibloteket. Puh! Därefter var det raka spåret hem och sova! Inte fått många timmars sömn de senaste 48 timmarna så det var riktigt skönt att få sova.
 
Kvällens sista timmar spenderades bland annat på modevisning, riktigt kul, vissa plagg var riktigt fina och andra kanske inte lika fina enligt mitt tycke (oj vad snällt jag formulerade det, överraskad :O hehe) Träffade Jossan också, inte sett henne på år och dar känns det som! Efter visningen åkte jag hem till Sarah och vi gjorde väll allmänt ingenting, tjejsnack ;) , och Grey´s Anatomy! OMG, som vi var nära att gråta som småungar flertal ggr, tacka vet jag att jag inte är den enda som har lätt för att börja gråta för sorgliga saker på tv/film hehe.

Nu har jag precis avslutat det sista på mitt Stilhistoria arbtete! Skööönt! så nu ska jag ha en enmansdate med min kudde, imorgon är det sista delen på nationella Eng, Thank goooood! Dock klockan 8 på morgonen! Det är ju fortfarande natt då, kan inte lärarna försöka förstå det ;P

XoXoXo


Kommentarer
Postat av: Sarah

sonen klarade ju sig trotts allt! Vi måste snyfta fler gånger baby!

I will let you know all the details later about the night hun ;)

2008-05-15 @ 13:42:28
URL: http://sarahchristensen.blogg.se
Postat av: Caroliné P.

Jaaa harregud vad vi snyfta baby! Borde bli tradiotions-kväll ^^

2008-05-19 @ 21:35:04
URL: http://carolineepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0