Darling! Efterlyst!

Bara måste lägga in detta, min sötnos Alexandra har börjat pyssla lite smått med pärlor och denna är till mig, helt perfekt passande, det är en sko+ den är rosa! Gumman du är bra bättre bäst!

EFTERLYSER!
Och idag måste jag förresten tillägga att jag har förbättrat min gloria så in i norden, när jag var nere och skulle handla mat på Ica så var det en lös hund som sprang runt helt vilsen, en jättesöt lite beige pudel, och ingen runtom verkade kännas vid honom, så jag hukar och visslar så han ska komma, rädd för att han skulle springa ut i gatan och bli påkörd! Sedan får vi ringa till polisen och anmäla den söta lilla krabaten! Så om det är någon som känner att den saknar sin "människans bästa vänn" så är det bara att slå en pling till polisen, där får ni nummer och sen är det bara att hämta honom!  Kännetecken:
Beige pudel, har ett svart läderhalsband med strassbokstäverna "Rocker"


image41
XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0