30 maj

För att fokusera mina tankar på annat och inte deppa ner mig helt och hållet försöker jag hålla mig sysselsatt, så jag slog en pling till Alex och gick på stan med han och satt i solen, därefter åkte vi ut till Vallentuna för att kolla när Vallentuna gymnasium hade sitt utspring, gratulera Michael (Dj Majkie) till studenten, träffade även Vickan som skulle åka på sin pojkväns flak. Gud vad jag längtade till våran dag, inte många dagar kvar! Träffade även Martin där så vi stod och kollade med honom. Sedan gled tiden förbi i fart och hungriga gick vi och åt Kina mat, riktigt gott, men man blir ju nästan alltid sådär överdrivit mätt! Sedan var vi hos mig hela kvällen, gick och hyrde film och kollade på den, det måste vara ett bad omen över mig när det gäller att jag ska välja filmer, för dom är nästintill alltid sjukt dåliga, eller har någon brist som dåligt slut, den är seg osv. Även denna gång var det såhär, valde "Charm School" den verkade bra men näe även denna film hade en brist, den var på SPANSKA! som om att jag skulle kolla efter vilket språk den är på, heter en film charm school så tror man ju att den automatiskt är på engelska, men ICKE! så gör inte samma misstag som jag/vi, kolla alltid språk! Killarna drog hem vid cirka 6 imorse, därefter somnade jag helt utslagen. Nu ska jag snart möta Ame och Eve och shoppa och njuta av solen starka underbara strålar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaaaah gumman 4 fucking dar kvar nu läääängtar ihjäl mig så otroligt på att bara ta en vanilj latte med dig på expresso house. walla fett stor saknad till dig kvinna, JAO! puss love you, sis!

2008-06-01 @ 01:35:02
URL: http://ballexutanbyxor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0