29 Maj, Skratta el gråta?!

Idag när jag vaknade startade det som vilken annan dag, halvt yrvaken tar jag mig till skolan, vi ska ge våran ena lärare avslutningspresent (två muggar från Rörstrand designade av Filippa K & "Änglate" från NK kaffe/te) Hon blir jätteglad och en och annan tår kommer nerför kinden faktiskt. Låter ganska cheezy, men Anna har genom dessa åren vart en helt underbar lärare och hon har lärt oss så mkt! Efteråt går Sibina och jag lite på stan, sedan skiljs vi åt för hon har bråttom hem, skönt väder ute så jag tog en lite sväng in i några buktiker, då får jag ett samtal från kära Max, som berättar att Hubbe (Hunter, hans lillebror) inte klarat sig och avled imorse. Förra lördagen så blev han påkörd av en bil och har sedan dess legat i koma och vaknade helt enkelt inte upp igen. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, Hubbe var en av de finaste människor jag vet, hans humor var underbar likt allt annat han gjorde, alla knasigheter vi kunde få för oss när vi var som mest runda om fötterna, alla minnen vi har ihop är det som får fortsätta din "existens" hos mig/oss alla! Det är alldeles för orättvist att en så fin person måste lämna oss, men du får kika ner mellan molnen och tillslut ses vi igen. Vila i frid vår älskade vän, bror, son. ♥ 89-04-17 +08-05-29

Som att detta inte skulle vara nog på denna dag så får jag en timme senare ett samtal från Jonathan, som berättar att han suttit två veckor i häktet i BORÅS p.g.a att en idiot till brud hade anmält honom och en till för våldtäkt, sedan efter två veckor erkänner hon att hon bara ljugit om allting. !. Alltså helt ärligt hur dum i huvudet kan en människa bli att ljuga om en sådan allvarlig sak?! Han berättar att dom fick sitta inlåsta hela dagen i sina cellar, bara gå ut ur rummet när det var tid för mat. Tänk vad hemskt att bli inspärrad när man vet att man inte gjort något Helt sjukt, det enda jag kan säga!

Resterande timmar av dagen spenderades gråtandes och äta en stor godispåse! Och ni får just nu ursäkta om jag inte kommer vara direkt pigg på att blogga! Vill avsluta detta med att tacka mamma för att du är så himla underbar! På måndag kommer du och pappa äntligen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0