Tyresö eskapader

Som sagt innan så spenderade jag hela helgen hemma hos Anne-Marie, FF! ;D wohoo inte sagt ordet FF sen jag var typ 13 hahah!

Och som ni ser så har jag äntligen mitt bredband i funktion igen, Ame, touch it again and i will kill you, nästan iaf...

Fredag:
Ame och jag var alldeles för lata för att laga mat så fick bli pizza, muuums kan jag säga inte ätit det på tusen år! Därefter tjockade vi oss vidare med chips och dipp, kollade film, Another Gay Movie- se den säger jag bara! OMG! Jag skrattade så jag höll på att dö, nåja kanske inte dö men träningsvärk i magmusklerna hade jag efteråt. Senare blev det natti natt för tröttheten satte i alldeles för mycket för att vi skulle orka hålla oss vakna :)

Lördag:
Oj oj oj vilken kväll, vilken kväll! men först innan kvällen kom vaknade vi ungefär vid ett-tiden (hon har smittat av sig av sin sova-länge ovana på mig!), frukost i magen var gottans och därefter satte vi igång direkt med menyn för kvällen Förrätt; Sallad m. grekisk dressing Huvudrätt; Taco-paj och Skink-paj Efterrätt; Kladdi Kladdkaka.
Tjejerna droppa in vid 5-6 och hungriga som vargar satte vi gafflarna i maten direkt. Vilket dream-team Ame och jag är i köket, gudomligt gott, särskilt vår kladdi kladdkaka!
Chips, dippar, morot och gurksticks och of course CANDY åkte fram, dags för melodifestivalen. Det måste verkligen vara den sämsta skiten som någonsin sänds under året! Kan inte komma på något som skulle toppa det, inte ens Bosse Bildoktorn! Det värsta av allt under programmets gång var att jag blev helt hookad i det, lär ju bli terapeut de närmsta åren nu! Något som jag inte kunde förstå var hur i helsike Charlotte Perreli kunde vinna!? Det var den sämsta skiten jag hört sen Las Ketchup song! Stel som en pinne var hon, såg ut som ett ufo och allt var bara kasst! Snälla kan inte alla oldies bara förstå att dom inte ska vara med längre!
Emma försökte förbrilt att rösta på tvillingarna ett antal gånger, tror ni hon kom fram någon gång?! NÄE! Sedan försökte hon rösta på Sanna Nielsen, tror ni hon kom fram?! NÄE! Hmm konstigt att Charlotte vann??(!!)

Efteråt åkte Singstar & musik på och spriten fram, nu som allt började spåra! Emma och jag fick mitt i allt för oss att vi skulle instrurera (otroligt störda) sexställningar (kläder på) Gud vad dom skrattade, men vafan ibland får man bjuda. Senare dissade Emma oss för att åka till Nils (thanks allot!) Vid 4- tiden joinade Niklas oss (damn he´s gooood at singstar) Lyckades vinna en gång över honom och han vann Hmm kommer inte avslöja men åtskilliga ggr mer över mig!

Först var det Carro som tackade för sig och gick upp och sov, senare Sibina och vid 8-halv 9 (när solen var på väg upp) gick vi andra och sov. Niklas o jag fick sova i vad vi i efterhand vill kalla BASTUN! Fyfan vad varmt det var i det rummet! Stektes ju ihjäl levandes!

Vill tacka alla för en underbar helg!

XoXoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0