Stureplanshångel & Hunkie

Vilken kväll, party party i all sin glans,var riktigt mysigt på Retro och Viktor lika glad o sprallig.. Senare så drog vi vidare til Laroy som sagt- där eye spot, Mr X och Miss Y omslingrandes på dansgolvet utbytande saliv! Men vad nu, hmm är det inte så att Mr X har flickvänn och Miss Y pojkvän?! Sist jag hörde så var det så, fy fy på er! Som alkohol kan leka med en.. Personligen denna kväll så såg jag min eye-candy, stor liknelse med Danne-boy fast waaay snyggare! Puuh vilken pudding han är ;)

När tjejerna och jag tackat för oss gick vi till bussen, vad det regnade inte kul kan jag säga, såg ut som dränkta pudlar, eller det vore till att förolämpa alla pudlar. Men förskräckliga såg vi ut. När bussen väl kom fylldes den med pirater, någon klass från Märsta hade haft sin studentskiva på Hot Company (research). På nattbussen vill man gärna att det ska vara tyst och lugnt och när det kommer till fulla människor så finns det två typer har vi kommit fram till, den som är full som en burk och slumrar till i sin tystnad sen finns det den typen som skriker och gapar så att folk på andra sidan ekvatorn skulle höra dom! Så tillbaka till våra kära pirater dom var av typ 2, Emma och jag var av typ 1-ingen bra matchning!

XoXoXo


Kommentarer
Postat av: Emma

Va...:S Vilka va det, nu hänger ja INTE med va ja såå packad lr barro?

2008-03-13 @ 22:55:59
Postat av: http://miichi.wordpress.com/

brat :|

2008-03-13 @ 22:56:50
URL: http://miichi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0