SergelTroll+ Ursäktande

Okej så jag ska vara ett år äldre idag, ett år klokare, osv... Men nått som jag börjar märka av är att mitt tålamod blir allt sämre och sämre med var år som går.. Idag OMG, jag höll på att gå under av irritation! Det är dom så kallade små fjortis brudarna- A.K.A Trollen, som hänger på Sergel, alla sthlmare ni vet vilka jag menar. Det är dom där småbrudarna som har missbrukat puder så dom har tre lager tjockt smink, tupperat morots-blondt hår, mjukisbyxor, spetsskor och som pricken över i:t- körsbäret på toppen osv. Fjällrävenjackan, modell förstor gärna i färgerna blå,röd! Ursäkta att jag säger det, MEN VAFAN HAR NI FÅTT DETTA IFRÅN?! Ni ser precis ut som trollen min generations föräldrar lekte med! (jämf.Bild längst ner) ni ser förjävliga ut, ser ni inte det själva?! Men iaf tillbaka till min dag nu när ni vet vilka jag menar. Först kommer det fram ett litet gäng där en tjej med en röst som låter som en 5-årings "Skulle du kunna köpa ut sig åt miiiig?" -Nej flicka lilla vet du vad jag tänker inte köpa ut åt dig, du ser inte ut att vara en dag äldre an 12 för det första, sen kan du komma tillbaka när du nått över 1.50 cm strecket!" (Faktiskt så sa jag detta, men hon hade så jäävla dryg attityd, Åh snorunge gå hem o lek med barbie eller bratz! )

Det andra som sker är när jag väntar på 1:ans buss på hållplats "Stureplan" (still not brat miichi!) (tar en cigg för att vänta ut tiden) då kommer ett till gäng fram (av typ Troll) med lika "dryg" attityd osv, "kan jag få en cigg av dig?" Återigen, vad är det med alla dessa småungar?! -"nej det kan du inte, väx upp och få åldern till det"...

Okej nu tycker ni kanske att jag låter asdryg, snål som fan osv... Men fel fel fel. 1. Jag var astrött imorse,blev riktigt sent igår,men vafan 20 fyller man bara en gång ;) 2. Snål är jag inte, vem som än frågar mig på krogen osv om cigg får.  3. det enda är att dessa småungar OMG väx upp, skippa sminket i överflöd, och lägg ner den där fjolliga jävla rösten! sen mjukisbyxor till spetsskor, Hm?! NÄE!


Nu ligger jag och mamma och kollar Insider, Ashberg är ju bara för jäkla schön! haha Säg nått den snubben inte skulle säga eller göra! Keep on going! Förövrigt idag så har jag hunnit med shopping, lunch, IKEA med mamma, och tv-mys. Knappa 48 timmar kvar tills min födelsedagsmiddag+ utgång, Vad jag längtar! Woho! Undra vad Anne-Marie har med sig till mig från Italy?
Måste bara tillägga, Ni får ursäkta mig att jag är så seg på bilder, men min USB-sladd grejjimoj tycks ha fått egna fötter för den är puts väck och den andra kameran den är helt väck i maskineriet(=söndersupen) Men ska bättre mig, håll ut tills dess!

XoXoXo


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0