"Rest in..."

..bed, försov mig imorse,attans vad inte bra, men har inte hunnit vänje mig över dessa tider. Klockan 8 då är det fortfarande natt, puh! För övrigt idag så har jag hunnit städa, nästan svimma 2 ggr, äta lite Candy!, och spelat PS2 :P (bilar, guud blixten e ju så söööt).. Resterande timmar av dagen ska jag för en gång skull hänge åt avkoppling! Ska bli så skönt, måste vara pigg o fräsch till min födelsedag imorgon =) Vid 22 kommer mamma med tåget, gud ska bli så kul! Inte träffat henne sen vi kom hem från Thailand i jan =/...Och vi två ska bara göra massa girlie girl saker denna veckan hon är här :)
 

..Peace

Martine Vik Magnussen.
Vill bara citera från tidningen Punk.Se;

"Överklasskvinnan Martine hittades mördad i ett soprum" ... vänta,inte bara jag som fackindelar folk, Michi!

image9

XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0