Polisernas krogrunda & Chockbilden

Hej hopp, efter gårdagens debatt med Miichi kan jag glädjande säga att jag var vinnaren! (vet att du håller med!)
Men det var faktiskt inte det jag hade tänkt skriva om nu, utan läste i tidningen idag (Metro) en intressant artikel om att polischeferna i Stockholm vill att krogarna ska stänga vid klockan tre, Okej visst,varför?! Jo därför att det är mycket stökiga människor som vid den här tiden hunnit bli rejält fulla och detta skapar då mycket bråk osv... Men Hallå!? Vore det inte bra då om det faktiskt finns kvar ställen som har öppet till fem?! Då slipper ju alla gå hem samtidigt och folkmassan på stan/tunnelbanan/bussar osv minskar ju aningen.. Eller!? Är det bara jag som tänker konstigt?! Tacka vet jag att äntligen så visar politikerna att dom har lite vett i skallen och ger tummen ner för polischefernas förslag! Tack Reinfeldt, låt oss hålla ställerna öppet till fem om inte längre! Och på tal om krogar som har öppet till fem, vad ikatten är det jag har sett, en lastbil som ramat Espresso house/White Room?! :S Tur är att allt är back in buisness och bara en onsdag förlorad!

Nu ska strax Anne-Marie och jag sova, riktigt slut, ikväll har vi haft myspys och flumflum, imorgon kommer resten av tjejerna för middag,singstar, och tyvärr måste jag säga Melodifestivalen, Thank good att skiten snart är över!

P.S High-Tech Anne-Marie har blockat mitt bredband så måste hem och hämta PUK-koden, thanks allot! :P D.S

image6
chockbilden! (foto Scanpix/arkiv)

XoXoXo



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, hoppas att du sover sött inatt! :)

2008-03-15 @ 02:02:36
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Emma

haha klockrent ame;) det blev du som gjordet det;)
Och Ame Well it takes just a minute to like it åhh baby.. Empty ROOOOm

2008-03-15 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0