Ons 12 Mars


Nu är jag igång igen, äntligen!
Efter ett längre avbrott har jag nu bestämt mig för att återigen börja blogga. Är alldeles för ivrig för att vänta på att hemsidan är klar så tjyvstartar här! Klockan är nu cirka halv 7 på morgonen, och nej jag är inte galen som satt klockan vid den här tiden, jag är fortfarande vaken! Kan verkligen inte sova, nån som har lite valium att buda över så är jag nummer ett! Hörde precis min granne lämna för att gå till jobbet, puh! Skönt att jag har mitt "sportlov" nu, dock inte mycket till lov (framflyttat) skola på förmiddagen och jobba på projektarbetet (Christian Dior) och praktik på Svenska Skobranschrådet på eftermiddagen till 5/halv 6 och mellan allt detta ska man hinna med allt annat. Känns som att idag kommer bli en ytterst lång dag, ser dock fram emot kvällen! Viktor har bjudit in på lite vin o förpartaj på Retro för att sen dra vidare. Det ska bli skönt!
Kommer tillbaka lite senare idag med nytt skvaller, i-spots, must have, alltså det vanliga!

Enjoy the day so long!
XoXoXo


image3
I brist av sömn var det fram med nagellacket och bättra på färgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0