Invasion of Gbg/Vbg

klockan är nu cirka 07.21...!!.. OMG det är ju fortfarande natt för min del, men inte idag.. nu sitter jag på tåget på väg ner till vad många i Stockholm skulle kalla för "Sveriges baksida"- Göteborg!

Sovit ungefär 2 timmar inatt så pigg som en lärka är man också, ont i händer som bara den, vet ni hur jobbigt det är att dra en tung resväska i snö! FyFan säger jag bara (ursäkta att jag svor)

Hörs sen! So long sthlm!

XoXoXo


Okej tågresan var en ren mardröm! En gubbe som satt jämte mig, gud vad han STAAAAANK! BLÄ! BLÄ! trodde jag skulle dö, satt och sniffa ur coca-cola flaskan för att inte känna lukten.!.
Väl framme (35 min försenade) mötte Lillasyster Simonë mig på stationen, katten vad kallt det är här! 
Vi traskade hem i snöyran, slöade en stund sen tittade solen fram och då gick vi på en liten shoppingrunda, jag fick välja ut födelsedagspresent, blev ett par nya skor (Love Them! Thanks pluttis) snön singlar ner från skyn IGEN! så chips,godis och vin framför tro det eller ej men vi kände för lite nostalgi- Eva & Adam/Fyra födelsedagar och ett fiasko! Guud den har man inte sett på år och dar. Dagen för övrigt har bara skridit förbi helt lungt, nu ska jag och Simonë fortsätta kolla igenom Cameron Diaz-boxen, inne på "Den där Mary" nu .. Oj Oj klantarslen hela bunten hehe...!..

Imorgon ska Simonë & jag fika & shoppa med pappa, sen åker jag hem till honom för att träffa resten av syskonskaran, Lillasystrarna Filippa & Melissa. Som jag saknat dom små trollen, ska bara krama och pussa dom hela tiden!.

Natti Natt So Long (by the way,saknar Sthlm redan-abstinens ;P)
XoXoXo

image14

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA vilket skämt du är

2008-04-30 @ 17:47:14
Postat av: Caroliné P.

som jag alltid säger, hate me or love me, i give a shit! Ha!

2008-05-03 @ 13:28:48
URL: http://carolineepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0