Hel schönt

Efter en sen frukost gick mamma och jag en långpromenad längs Strandvägen,bort mot Djurgården och tillbaka till Karlaplan.. Solen sken och fin fint väder, men FCK vad det blåste iskallt, Brr. Skönt med en som vanligt lika delicious VaniljLatté på Espresso House.! Livet som 20-åring är verkligen ansträngande...?!..

Därefter lunch/middag sedan har vi bara degat hela dagen, imorgon åker hon =7 Även stor partaj till min ära ;) Ikväll hade vi myskväll och sjöng bla. Singstar, Oj Oj om ett gott skratt förlänger livet lär jag leva tills jag blir 200! 

Men nu mina kära behöver jag min Beauty-sleep! Imorgon blir det en lång kväll och natt, får se vad som händer oss för äventyr, när alla vi tjejer är samlade vet man aldrig vad som kan hända! 

XoXoXo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0