En helt vanlig bakissöndag

Inte kul att vakna upp kan jag meddela, första tanken som kom var -"Hur kom jag hem?!" ..Mitt huvud var helt stendött,ingen funktion för fem öre. Att jag ens kunde minnas mitt egna namn var ju bara helt otroligt, den huvudvärken jag vaknade mer är nog den värsta jag vart med om!

Senare på eftermiddagen mötte jag upp Niklas på stan, han lika "pigg och kry" som jag, helschönt med stark sol en dag som denna, Thank good för att solglajjorna uppfunntis,bara på med dom (tack för modellerna stora) för att inte skrämma något stackars oskyldigt barn hehe... Därefter åkte vi hem till mig, på med film ( Carlitos Way-Rise to the Power,tror jag den hette) Men japp den filmen såg vi mycket av,somnad båda två ganska så fort..Myspysigt!..
På kvällen är det dags för Niklas att jobba (så duktig,för att vara så omotiverad :P) så vi åker till Toxic ihop, möter upp Vickan och Pernilla och killkompisar till dom, som följer med.

Inte för att jag kände mig direkt taggad för utgång men men,ibland får man helt enkelt offra sig, trots sprängande huvudvärk a.k.a bakis.. Träffade Jasmine o Camilla (Happy B-day,gullet!18 år fylla,bli av med sin nattklubbsoskuld i aa kommer inte på något bra rimslut,sry!) helt Lovely! Mysig kväll, fram till typ halv två då tog det slut för mig, då ville jag bara hem men hade lovat att jag skulle sova hos Vickan. Yeah Thanks bruden som ville stanna till 3. Så vad gjorde jag för att dryga ut tiden, rökte, rökte lite till, latcha med mina underbara bartendrar, thanks Mr R för den oskyldiga ska krama dig-ops fick visst en smocka-på köpet-kramen! Bet mig i tungen o helsike vad det gjorde ont! Tack Tack! ;) Tro mig,Pay-Back time someday! Men ni är allt underbara!  Näe nu orkar jag inte skriva mer

Tack och Hej Bakisplay
XoXoXo

image13
Virre och jag "Virrpannan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0