Dedication to Em

Första skoldagen på ytterst länge (har haft praktik i 7 veckor) och tro mig jag var inte pigg! Men det är inte vad dagens inlägg ska handla om, Emma detta är till dig. Min älskade vänn, andra hälft och min egna goofy-boll som jag kan dela mina knäppa tankar med!

Okej det första jag verkligen ska skriva ner är följande som strax kommer.
Men först lite bakgrundsfakta!
Vi sitter i skrädderisalen och har projektarbetstid, alla är allmänt flummiga i skallen och vi sitter och pratar om vart vi ska ut och fira mig i helgen (Yes thats right, på onsdag är det my big day! finaly the BIG 20! ) då vill emma dela sina tankar angående hennes skildring mellan de båda klubbarna, Hell´s Kitchen och Laroy,


- Skillnaden mellan Hell´s Kitchen och Laroy är att killarna på Hell´s har växt i sina kavajer och är mer mogna medans killarna på Laroy fortfarande väntar på att växa i sina.

Då har vi lilla Forsberg som gör en comeback;

- Men är du säker på att dom inte vuxit ur sina?! (killarna på hell´s, alltså att dom vore för gamla och feta)

Tro mig om ni inte tyckte detta var kul är det antingen fel på er eller så var man helt enkelt tvungen att vara med för sjukatten vad schön kommentar detta var! 

Dagens andra lilla dedication till Emma är när vi efter att ha fikat på  Edelweiss (gallerian) ska vi gå till tunnelbanan och Emma har nya fina vita skor som hennes jeans färgade av sig på (blev lite yttepytte blått på kanten av skon!) Då viker lilla Emma upp sina byxor och för det första visar sitt omaka par sockor (ena randig i två nyanser av brunt, andra blankt brun, Emma -Lär du dig Höger/Vänster fortfarande?!) Men tillbaka till hennes uppvikning som jag direkt kommenterade - Emma du kan förfan inte gå sådär, du ser hur söder ut som helst! Jag kan inte gå jämte dig! Sorry men så ere!
Detta kontrar Emma med att vika upp ännu mer, och javisst sockorna syns ännumera! Men hon gav sig inte utan jag fick allt stå ut med hennes "way-to-much-söderkis-stil". Tror att Emma vart lite för mkt med Mr *.

Emma du vet att du betyder allt för mig, men det här "modet" hoppas jag aldrig mer få se på dig! 

Du är mitt lilla hjärta
XoXoXo
?


                         image8

Emma vs Forsberg
(dont kill me for the pic girls! ;) Ni är riktiga puddingar!)



 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ritkigt jävla grym dag :D har inte mått så här bra på länge. mest tack vare dig och Mr * PUSSSSSSSS

2008-03-17 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0