Dagsagenda

Yrtrött och virrig som vanligt ska jag nu försöka schemalägga dagen så jag inte glömmer något, bra att ha en liten reminder!

[ x] Frukost/Brunch, Espresso House/Stureplan
[ x] Skobranschrådet
[x] Trendseminarium
[ x] Shopping,what to wear tonight?!
[ ] Lunch
[ x] Hem, fräscha till
[ x] Möta upp Emma efter träning
[ x] Viktors bjudning+ Utgång
[ x] Natti Natt hos Emma

Jo men detta ser bra ut, bäst jag sätter igång direkt!
XoXoXo


Puuh vilken dag och här sitter jag nu, bråttom som jag har men kan ändå inte slita mig. Vart riktigt trött idag men efter en delicious vaniljlatté på Espresso så var jag någorlunda vaken (för stunden) vidare så har jag vart på skobranschrådet idag, sen ett trendseminarium som hölls av svenska moderådet. Riktigt intressant och kul, men gissa om trötthetenn satte i när man satt så skönt i stolen. Opps good damn nu har jag verkligen bråttom till Emma, får skriva vidare inatt eller imorgon bitti
XoXoXo

Mötte upp tjejerna vid tekniska sen gick vi hem till Sarah för att snygga till oss, och vilka puddingar vi blev.. Vi hann inte med mycket mer än detta, sen var det raka spåret till Retro för Viktors lilla bjudning, myspysigt! Kvällen gled på sedan drog vi alla vidare till Laroy, ((mer om detta senare)). Skön kväll! därefter drog vi oss mot nattbussen, spöregn! 30 min kvar innan bussen gick, smärre kul så vi gick in på 7-eleven för korv o delicious brownie. När vi väl var hemma så slängde jag mig direkt i sängen senare joinade Emma mig. Natti Natt
XoXoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0