20th big party!

Oj Oj vad jag har mycket att skriva om nu!
Under lördagsförmiddagen gick mamma och jag en runda på stan, mysigt i vår/sen-vintersolen, debuteradeSystemet för första ggn själv, gud bara det är ju ett inlägg i sig. Snacka om gammal jävla hagga/bitch i kassan! OMG! Värre attitydproblem/trött på livet kan ju ingen vara mer än henne. När jag ska betala allt frågar hon efter legg, när jag glatt ger henne det kläcker hon först kommentaren "Trodde du verkligen att du skulle slippa undan och visa? Om till och med 25-30 åringar får visa!" .... Min tanke var .."Ursäkta kärring men jag har inte trott att jag ska behöva slippa undan något,fyllde ju förfasen 20 för 3 dagar sedan!.. Därefter att tagit en titt på mit legg fortsätter hon "Ah 3 dagar det är precis så att du klarar dig, tur för dig det!" ....Min andra tanke var att stackars henne, snacka om att ha ett misslyckat liv, vad kan hon ha vart 50-55 år, och sitta i en kassa på systemet...!.. Såhärmed ska jag aldrig mer handla på det stället. Thanks för att du var så ytterst trevlig! Tantjäkel!.

Vid 4 tiden kom Jonna (tror det var runt 4, minnet sviktar en aningen), därefter strax efter halv fem fick jag säga Hej då till mamma som skulle åka hem igen =( ...

Sedan började tjejerna droppa in en efter en, först Parisa & Tara (Tack för champagnen) , därefter sviktar minnet igen men alla som till slut kom var även Sarah, Emma, Carro Forsberg, Sibina (Thnks for the wine), Anne-Marie.. Vi myste med drinkar, Singstar, klädombyten, sedan dags för middagen, menyn bestod utav Pasta Pesto done by me! (riktigt grym gourmet kock!), mini baugetts osv.. Dryck tilldelades i vin, champagne och Martini drinkar. Innan vi satte i oss maten fick jag mina paket, gud tack tjejer, helt underbara ni är! Fick en ursöt klänning, halsband, massa smink och sminkborstar/penslar =)

Efter lunch var det dags för att lägga make-upen, dricka upp och sedan gå till tåget.. Där jag i tydligen panik letar efter mitt försvunna bankkort (filmbevis-minnet för kvällen slutar ungefär här,Tack för alla bilder o filmer så minnet kan återskapas!) Kul Kul. Framme vid Toxic grattades jag återigen av folket där, Tackar! =) Mötte upp Fatima, Kimberly osv. där =) Tack för vad jag kan tro var en helschön kväll, som sagt mitt minne söps bort ganska så bra, men som jag sagt det senaste dygnet, 20 fyller man bara en gång..!!...

Eftersom minnet inte är det bästa just nu så är detta det enda jag kan skriva, så får tacka sålänge och fylla i luckorna med tiden

XoXoXo

image11
Delvis av sällskapet
 FrV:Sibina, onyktra jag m. söta kronan, Anne-Marie,Fatima,Ingen aning?!
Längst fram Sarah
(Tack Richard för bilderna du la upp..!!..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0