20 år-Row & Björn G

Åh harregud vilken start på första dagen som 20-åring, happy birthday  to mee ;D (19 mars) skolan började vid 08.00, SKÄMT?! Näe verkligen inte, så bara för mig att traska dit, mötte emma o carro vid spärrisarna och fick så söt "Ja Må Hon Leva Sång" innan vi började engelskan, 1½ timme,OMG!! Tur att det för första ggn på länge var en roliga lektion ;D därefter en ytterst lång håltimma, under den tiden hann jag med research till mitt projektarb., lunch, styrelsemöte och när jag är klar med mötet och ska åka upp till våran våning ser jag ballonger längs uppehållsrummet...Hmm kan tjejerna ha lite bus för sig? Japp det kan dom =)

Guuud vad mysigt dom hade gjort det, dukat ett långbord, tända ljus, ballonger, bildkollage på oss alla (mestadels mig då dvs ) och mumsigt god fika. Kan man ha bättre vänner? Näe jag tror inte det är möjligt!

Efter vår söta lilla fika var det dags för Samhäll, woho! Inger-Thora YesYes! Rena valium tabletten den lektionen, damn vad trött jag blev inte långt ifrån att somna kan jag erkänna! Puh! När lektionen äntligen var slut vid halv tre gick jag och Emma ner för att möta mamma, därefter åkte hon och jag hem och emma till sitt. En snabbdusch och lite tillfräschning innan det var dags för kvällens händelser...

Först en utsökt god middag på Vapiano (Stureg. 12) mums mums! Rekomenderar!
Därefter den bääästa födelsedagspresenten någonsin, Björn Gustafsson! Ikväll gick vi till Raw (Blue Moon Bar) och avnjöt humor när den är som bäst. Kvällens gäster var förutom Mårten Andersson (himself), Björn Gustafsson (damn he´s cute!), Petra Mede och André Wickström! Helt underbar kväll med roliga punch-lines och gott vin.
Bara måste citera vår schöna svensk-finländare André W;

"Det som händer i Stockholm stannar i Stockhilm"
&
"Visst är det bra och vara nykter men det är fan mycket roligare att vara full"

 Men nu ska jag och mamma äta våra födelsedagsbakelser och sedan sova klockan är långt efter sovdags! Tack för en underbar dag och förstart på mitt riktiga firande!
XoXoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0