summering

förlååååååt, damn vad jag är seg och lat på att blogga nu, men har vart fullt upp!!
fredags så kollade alex, martin och jag som sagt på flaken och så, har jag skrivit det? kanske jag har mitt minne är helt upp åt väggarna just nu!
Lördags så var jag på K-1 Galan på Hovet och kollade på thaibowningen, asnaijs platser (ring side) därefter bar det av till Huset för att möta Emma och Sarah där, skitkul kväll! Träffade Filip Rydbeck, inte sett honom på år och där, träffade Marcus och Konrad också som Sarah och jag fortsatte festa med på kvällen/natten. Efter alla strapader tog vi alla taxi hem till Marcus och somnade gott gott! =)
Söndagen spenderade Sarah och jag med att soooooola i Balders Hage (haha!) bara älskar det namnet på den parken, får mig att skratta lika mkt varje gång jag tänker på det! ;) Måndagen, ja harregud vilken rolig morgon, var i skolan 8.00 PRICK! trodde svenska började då, men inte en människa ur min klass där så nehepp åkte hem, därefter på eftermiddagen när vi alla skulle mötas upp vid svampen för att gå vidare till Vapiano och ha klassmiddag, får jag höra varför var du inte på svenskan?! men WTF, jag var ju där, dom bara näe, och jag bara eh jo! sen kom vi på vad felet var, vi började 10.00!! alltså var jag två timmar förtidig, (skitkul,not) men iaf, fram till middagen på Vapiano, jättemysigt, tack tjejer, gott med vin var det också i mängder ;) därefter gick Emma och jag till centralen för att möta mina föräldrar som kom hem. Tisdagen så var det Studentlunch i skolan, därefter på kvällen gick vi till centralen för att möta lillasyster som kom hem! Heeelt underbart, älskar lillan och som jag saknat henne!
Onsdag, Vårfest på skolgården, var väll i sisådär bra skick, men men soligt o fint var det! därefter gick jag till centralen med Ame för att hämta Alexandra som kom upp till sthlm idag för att fira min student, sen har det vart fram och tillbaka på systemet idag (3ggr) för inhandling till flaket! Damn hel slut i armarna kan jag meddela! Sedan har vi yrat på stan för de sista bitarna till studenten! MOrmor kom ikväll, och nu ligger vi här helt slut syrran alex o jag och gör ingenting, syrran har provat allt i garderoben :P och nu måste jag snart sova, om bara  timmar så är champagnefrukosten sen kommer allt gå fort som bara den! Faaan! det är studenten imorgon!! Helt sjukt, dagen är imorgon/idag klockan är ju efter tolv, helt sjukt sjukt sjukt! Dessa tre år har bara rusat förbi! Imorgon smäller det stort, vi kommer synas och höras, imorgon kommer det stooora fylleslaget i sthlm!
Men nu är det nattinatt! Imorgon är sista dagen av mitt studentliv!
                                (Alex tack för att du är helt underbar, you know why)


XoXoXo Callie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0