gipsad =/

Vet inte hur jag ska börja, först får jag väll ursäkta med att jag vart alldeles för slö med bloggandet den senaste tiden, veckorna har sprungit iväg. Men har haft fullt upp mestadels av tiden..


Det här med ketchup- effekten är något som jag måste lida av, först händer inget sen allting på en och samma gång någon mer som känner igen sig? Jag gör det definitivt!


De första veckorna av sommaren har bara flugit förbi, som sagt innan så ska jag spendera sommaren nere på västkusten och just nu i skrivande stund så njuter jag av solen ute på balkongen men det är väll nog första dagen som jag haft möjlighet till det, har det inte regnat så har det vart gråmulet och blåst så in i norden! Dock är solen inte så varm så det är strandväder, vilket leder till ett avslöjande, jag har fortfarande inte tagit mitt först dopp i år och snart är det juli! Men just nu, även om det skulle vart vindstilla och 30 grader skulle jag inte kunna ta mitt efterlängtade första dopp á la 2008 för sitter med gipsat ben! Alla jag känner eller bekanta frågar hur jag klantskallen Carro den här gången lyckats skada mig? För detta händer alltid, jag är olycksfågeln nr 1. Enkelt kan jag då bara svara - Studenten hände! Dock inte min student, den överlevde jag allt, utan min goda vän Jonathans student. På slutskivan och några drinkar senare "snubblande" jag till på ett trappsteg vilket resulterade i mitt ytterst vackra blå gips! Som kliar nått så frustrerande, skulle inte någon smart person kunna uppfinna ett kli- fritt gips?! Snälla jag ber!


Men som ett gipsat ben inte vore det enda så vaknade jag idag med smärta i käken, vilket visade sig vara en visdomstand som är på väg, herregud säger jag bara 20 år och fortfarande TYDLIGEN inte fått alla tänder! Räcker inte smärtan i foten?


På mitt sommarjobb hann jag jobba hela tre dagar innan jag blev sjukskriven, nu tänker säkert många men gud vad skönt att få vara sjukskriven och ligga hemma om dagarna? Men det kan jag verkligen inte hålla med om, dagarna är så dryga så det går inte att beskriva, ingen är hemma för alla jobbar ju och på egen väg kan jag inte gå så långa sträckor, dessutom får jag för ont för att orka gå långt. Så jag får "glatt" ligga hemma ett tag till och fortsätta kolla på alla gamla filmer som finns. Eller så har jag ju tid över till att skärpa mig med bloggandet, men seriöst hur kul skulle dom inläggen bli, idag har jag tittat på tv och film. Osv. eller vänta jag kan ju recensera då, kanske är ett sign haha!

Imorgon så ska mamma hämta vår nya bil i Göteborg, så nu får jag väll ta tag i mitt körkort annars lär det väll aldrig bli av. Sen ska jag vara med Andreas "Blondie" Karlsson, får se vad vi hittar på förmodligen film och en massa prat, mycket att ta igen har inte sett den människan på ett år.

Men nu tror jag rundar av, kan inte komma på så mycket annat att säga. Saknar mina käraste ni vet vilka ni är, men förhoppningsvis så går tiden fort även fast jag inte vill att den ska det så vill jag ändå det - Hängde ni med? Jag gjorde knappt det!


                                                     

XoXoXo

Carro


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh ditt lilla klantarsel! Haha. Stackare. Hur har du det där nere? När kommer du hit? vi måste ju dra ihop alla och grilla eller något!

Puss och kram på dig

2008-06-28 @ 15:43:40
URL: http://lilljonna.blogg.se/
Postat av: Din eviga vän på västkuset.. Lotten!

Carro, det kändes bra och dåligt att äntligen ha dig "hemma" i Varberg igen. Jag förstår ju nu att ditt hem är uppe i Sthlm. Tragiskt, men sant! Trodde du och jag alltid skulle bo sådär nära som vi gjorde innan så vi kunde leka 24/7.. Du och jag var så himla bra vänner på den tiden och jag saknar det big time! Det var du och jag mot världen.. Men unnar dig allt gott som kom undan alla här nere med :) Du har ju märkt själv att här kommer det alltid vara sig likt, no matter what! Jag vill själv kräkas ibland på tanken att jag är rätt fast i Sveriges västa skitsnacksträsk! Så du kan väl lova mig att du uppnår alla dina drömmar ;) Kanske någon av mina med.. :P Haha! carro, du är en underbar människa och du vet att det alltid finns någon här som saknar dig.. Så tröttnar du på dom där 08orna ;) så vet du var jag bor. Många pussar till en bästis/Buttran ;P

(Powerpuff Pinglorna fore life!)

2008-07-08 @ 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0