Sthlms Helg Kaos

Okej måste bara börja med att sörja två par av mina jeans som härmed får begravas för all framtid. Ingen bra helg för mina byxor.
Jeans nr 1, ljusa stuprörsjeans som jag bara älskade,vad hände? jo olycka nr 1, det är fredag sista lektionen för dagen, ska klättra upp på nån jäkla bänk och dra ner persienerna, klart och gjort ska jag hoppa ner och vad hör jag jo et scchhrrrett det går ett hål över knäna. olycka nr 2, det är fortfarande fredag jag går hem på väg från skolan, har vart inne och köpt god drick yoggi på Ica Östermalm, vad händer? jo jag tror att jag skruvat åt kork-fanskapet,har jag det? Näääe så vad händer jooo mitt i min powerwalk känner yoggin att den hellre ska finnas på mitt högra byxben än i min mage. Tack mina byxor är sönder och luktar sur mjölk,

Jeans nr 2, ljusa jeans, vad hände? jo det är lördag eftermiddag/början på kväll Anne-Marie och jag sitter på Burger King och njuter Cookie ´n cream (B Cool) Nicklas, Dennis & John sluter upp med oss, Nicklas drar nått jäkla rolig skämt (sarkasm) och jag ska typ sparka mot honom. Dåå hörs ett jäkla sssccrrieeets, vad hade hänt? Jo dom gick sönder mitt i hela aahh, gissa vart. Skitkul o vara ute med dom byxorna. NOT :P

Så mina byxor hade ingen lyckad helg, rest in peace! (wiehooiiee nu har jag iaf en motivering för shoppingen ^^)


I övrigt denna helg så har vi stojjat och haft kul som bara den, skrattat mig 600 år äldre! =) Efter utgång på Toxan drog vi oss till kära donken för att mätta våra magar eller för att citera Dennis "jag måste ha mat,annars så svimmar snart min mage" efter detta tog vi oss till söder för att hämta bilen därefter körde vi, vad jag ville kalla                          "I en annan del av Tyresö" för att lämna av Anne-Marie,sisådär 4 på morgonen för att därefter bege oss till donken vidare hem till mig. var väll hemma vid 06,45 .. Sömnig? Nja njo, fast lilla Dennis hade däckat bra i bilen ^^ Och John kämpade på att hålla sig vaken vid ratten :)

Och idag söndag blev det ännu mera stojj o driv, måste även tillägga lyckan över DJURGÅRDENS ytterliggare vinst, daaamn we´re on fire ;) Efter en dag med killarna, Emelie & Anne-Marie var det dags för dom att åka hem vid typ 6, till kylans landsmarker ("Hedismoris"-Hedemora). Anne-Marie & jag begav oss till Täbban (/Täby C) för att hon skulle träffa nån dude, som tro mig vi inte vill fördjupa oss i (loong history,and pretty lame ´n boring-sorry Ame ^^) då blir hon till sist galen efter att hans dryghet (911-han är tönt, okej- således hans vänner)! Gud i helheten vad sur hon var, damn trodde jag skulle få en smocka. meningar som "Hur i helvete kan en jävla tönt dryga sig så, asså han vet inte vem jag är" , "jävla fjanttönt" osv. (ni får ursäkta att det inte blev någon censur)  Så nu ligger vi här hemma hos mig, klockan är 02:02 och kollar på Gold diggers, nu börjar jag bli trött!

Sleep tight!
XoXoXo


image20
As allways me, Anne-Marie, John(tittar bort) & Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0