Sofi Fahrman vs Caroliné Pettersson

Under Niklas middag kom vi in på ämnet "vem man är lik" riktigt kul och höra av folk vem man är lik eller vilka man tycker dom liknar. Vid avslutningen sommaren 07 fick jag höra av två helt okända personer vid olika tillfällen att jag var lik "Bree Van De Kamp" som spelas av Marcia Cross. (a jo tack var min första tanken, den drygaste karaktären i tv´s historia,men på denna tiden hade jag långt hår och lite röd/mahogny färg, så kan kanske se likheten..)

Men då iaf på middagen får jag höra att jag är lik henne "men hon som bloggar om mode o sånt & skriver i tidningen,tv osv." - Sofi Fahrman? - Jaaa hon!

Våra drag skulle tydligen liknas varandra, bortsett från tänderna, men annars skulle vi vara lika som bär, njaaa tack för komplimangen eller vad man ska kalla det men att jag och Sofi skulle vara lika. Näe tror inte det, men det var nog den gulligaste personen jag liknats med. Så ändå ett stoooort TACK =)

image16  image18
Säg vad ni tycker skulle vara kul att höra fler röster ;D //C

XoXoXo


Kommentarer
Postat av: Marisa Törnros

ja, shit, det är du ju :p

2008-04-07 @ 21:53:40
URL: http://marw.blogg.se
Postat av: Caroliné P.

hehe tack gumman, du är allt för söt du ^^

2008-04-08 @ 01:27:10
URL: http://carolineepettersson.blogg.se
Postat av: Jimmy

Ni är faktiskt lite lika varandra :)

2008-04-11 @ 11:54:23
URL: http://boeoekari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0