sjuklingens dag


bra start på dagen? knappast!
Vaknar och är ett vrak, helt död, feber, förkyld och kan inte prata. men jag tar mig i kragen och bestämmer mig för att åka till skolan. väntar på tåget, men inställt pga signalfel. ovanligt?! ! känner mig aningen yr och vet att dagen inte kommer bli till det bättre. första lektionen idag är religion- islam. ett ämne som jag verkligen hatar. tycker det är så urbotat tråååkigt med religion, visst det kanske är bra att ha inblick i andras religioner. men personligen så bryr jag mig inte ett dugg! efter en halvtimme klarar jag inte mer och åker hem. så nu ligger jag här snuvig och skakandes som en duracell kanin. ska sätta på en film och krypa ner i sängen. får väll se om det händer något roligare under dagen värt att rapportera. annars så hoppas jag att ni alla är friska och krya!

XoXoXo
miss you
                                    image21
sjukling sjukling på bilden där, säg mig vem som tröttast är ^^
moi :P




Okej låt säga att jag har haft waaaay to much fritid idag ^^ hehe mobilen har vart stendöd också, 2 samtal (okej från mamma :P) 4 sms. så många timmar att slå ihjäl. Tackar vet jag att Desperate Housewife hade premiär idag! Woho! Under dagen så hittade jag ett test (genom Alex) om hur mkt brat man var, damn först vill jag avslöja att Alex fick 50% Brat och jag då, hm ja efter blogg-kriget med Miichi om att jag skulle vara brat så är det knappt så att jag vill avslöja mitt resultat men okej. 92% !! hmmm.. aja bara ett dumt test så HAHA. Okej min familj råkar vara "Blå hela högen" men whatever! Enjoy!

                           image22


 

XoXoXo
sleep tight
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0