Satans dag!

Dagen börjar med 1½ timmes religion,whoho! Redovisning, och som jag har pluggat in allt jag ska säga utantill, tror ni då att Ame och jag får redovisa vårat? Näe när det är 6 minuter kvar så ska vår "kära" (hoppas ni uppfattar sarkasmen!) lärare fortsätta bladdra på, så vi får redovisa nästa vecka. Ja vad kul! För då har vi ju inte en massa annat som ska lämnas in, redovisas och prov! :S

Solig dag så efter skolan gick Ame, Eve och jag en liten shoppingrunda på stan för att kolla studentpresenter till mig och Ame! Ringar var dagens search så vi satte iväg till George Jensen, Gucci, en snabbis in på Schuterman och avslutningsvis Louis Vuitton.. Hittade ett så uuuuuuuursött armband som jag bara måste ha nu nu nu!
Trötta och sega satte vi oss välförtjänta på Espresso House och njöt i solen. Timmar senare åkte vi hem och visste vad som stod framför oss; Engelska plugg, föredrag om ett land. Mitt land är Saint Vincent & Grenadinerna.
Ame,Jonna och jag hade trekants-dejt på msn där de mesta orden som cirkulerade skulle få Jesus att hoppa upp i taket i kyrkan! Svordom efter svordom, stress, självmordbenägna meningar osv... och nu timmar senare är vi alla klara.! och imorgon ska det redovisas, för och jag bryr mig faktiskt inte ett dugg hur den går, jag är bara glad att jag/vi pallrade oss igenom detta helvete vi hade ikväll!

Näe nu ska jag fortsätta kolla på Chrisitne, sen natti natt. Valborg imon= Partaj, dock blir det lungt lungt för mig efter helgens händelser, har bildbevis nu på hur fin min rygg är iaf. ! =/ Enjoy säger jag bara, men halvkänsliga tittare varnas! haha!

XoXoXo

image26
Härliga härliga fyllor man kan få =7
för den som inte vet,så finns faktan inlägget innan
/Caroliné

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0