Partyts pris

Helg helg, efterlängtade helgen som äntligen kom!
Efter plugget i fredags så gick Ame,Emma och jag en liten shoppingrunda i stan, därefter åkte vi hem..
Emma och jag bestämde oss för att senare ta en "after schoolare" på Ego så vi möttes upp vid Rådis och satte oss där, gud vad gott med vin och girltalk. Saknat min lilla plutt så, du och jag tjejen!
    Sarah kom till oss efter jobbet och joinade tjejsnacket, därefter gick vi till Fadi och hans vänner för ett snabbt Hej sedan tackade Emma för sig och mötte Nisse och Olle. Sarah och jag tittade in en snabbis på Kitten precis jämte oss där vi var. Träffade alla godingar som man inte sett på år och dar.. Efter Kitten blev det Laroy och Spy bar, och mitt i all fylla så har jag lyckats pajja ryggen totalt, på vägen hem känner jag att jag är blöt på ryggen vilket visade sig vara blod, hela min ryggrad är helt uppskrapad, och ironin i det hela?! Inte en skråma på min jacka eller chiffongklänning, bara linnet under. Hmmm?! vad har hänt?! :S  i taxin hem mådde jag inte alltför bra efter alla snabba drinkar,shots och vinare så ahh....
         Niklas ringer och ska möta upp mig, killen som har noll i lokalsinne! "-Jag är i Mörby centrum" upp in my ass att han var, istället yrar han omkring vid Danderydssjukhus.. så innan vi har hittat vart var och en är så rinner klockan iväg och solen upp. Halv sex var vi hemma, och så gott det var att bara komma hem och sova! Min rygg, kan inte beskriva smärtan!!..

   Det är morgon och lördag, Niklas kommer på att han ska till frisören, haha snacka om att få snabba ryck till taxin... därefter får jag ett telefonsamtal av honom där han undrar vad ända in i katten jag har gjort med ryggen?! Flera teorier diskuteras eftersom jag inte har något minne... Därefter har det vart en skön helg med vila vila och åter vila. Dock en aningen uttråkande.. Tackar min snälla granne Helena för all hjälp! Har passat på att sitta i parken utanför i den sköna solen! Under natten har jag försökt sova men bara vridit och vänt mig i smärta får samtal och sms av Fadí, Carl och Erica. Så någon sömn har det inte lyckats bli än..

Imorgon är det måndag, vilken dag! Börjar med nationella prov i English B, skriftligt. Därefter jobbintervju och senare till doktorn som ska kolla ryggen. och allt detta ska vara klart innan 14.00. Ja näe men jag är ju som sagt tidsoptimist så det är bara att keep on!

Nu ska jag fortsätta min date på msn med Ame, hon vet lika lite som jag om vad vi ska göra på provet. Tack tack inte bara jag som är stupido :P

XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0