Nicke 20th-Callgirl

Graaaaaaattis Niklas på stooooora dagen, 20 år idag. Firandet började redan igår med middagsbjudning på Ego, myspysigt. Sedan drog vi vidare till Toxic, där kvällen bara gick utför. Emma och jag tackade för oss och åkte hem till vårt. vid halv 4-tiden ringer en aningen rund om fötterna-Niklas och ska ta en taxi hem till mig. Stackarn fick stå ute o frysa i heeela 5 minuter, råkade somna. Sorry! hehe.  Myspys med film sen somnade jag gott igen. Sedan var det en seg morgon. (kl 14-morgon?) 
Resterande av söndagen har vart redigt dryg för min del måste jag säga, har bestämt mig för att sluta röka och igår tog jag sista ciggen. Idag,hur mår jag? Näe inte alltför bra, men men! 

Strax ska jag dra mig och ha en enmans date med min kudde haha och kolla vidare på   "En callgirls dagbok", premiär idag, och jadu jag har fortfarande inte avgjort hurvida bra eller dålig den är..Hittills har man lärt sig några av en callgirls "regler", se henne ha sex med en gubbe (euiee), ge en (faktiskt riktigt snygg hunk) en avsugning på ett hotell. (Ingen dokumentär, utan en ny serie med Billie Piper-Yes it is "one hit wonder" Billie Piper!) 

Måste bara tillägga att jag är överlycklig att min blogg funkar igen (oj vad för mkt fritid jag har..?!.)

image15
//Grattis födelsedags-barnet!  

XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0