Atschooo!

Puh,imorse var jag heeelt död, fyfasen vad jobbigt det var att vakna och gå upp idag. Men näe, jag skulle till skolan idag, trots en natt utan sömn som istället fylldes av en massa nysande och ett nattsamtal från två ytterst fulla pojkar, Felix o Niklas- Thanks dudes ;D

Igår var det studiedag och pluggiga jag (host host) skulle för en gångs skull vara duktig och faktiskt plugga på denna studiedag, så gick till stadsbiblioteket. Snuvig, hostandes och nysandes plågade jag mig igenom 2,5 timmars pluggande innan jag fick nog och insåg att jag hade bråttom till Sturegallerian, närmare bestämt till optikern där, hade bokat tid för synundersökning. WOHO! =7 På vägen dit eyespotade jag Mr fancy bathingpants ;) på Espresso, hehe -glassa i sommar med våra snyyygga badkläder ;D hehe.. När jag iaf satt där och skulle göra undersökningen (vilket inte var kul som förkyld o febrig) så nös jag hela tiden, och varje gång slog jag i huvudet i mackapären där man kollar i. Så fick boka ny tid och förhoppningsvis är det en frisk Carro som återkommer!
       Resterande timmar av dagen spenderade jag Pluggandes, oj oj vad duktig jag var! !

Idag som sagt tog det tid att vakna till helt och hållet, men idag var det endast en lektion, Kultur och Stilhistoria =Sömnpiller! Därefter god lunch med fisk,potatis och sås. Sedan tog jag en promenad med Jonna och följde henne till hennes jobb, därefter träffade jag Fadí och vi gick en lång runda, och jag menar verkligen en lååång runda! tror vi gick a säkert en 1-1,5 mil! (och nej jag överdriver faktiskt inte :P)

Nu är det Efterlyst som gäller vid sidan av bloggandet, intressant att höra vad dom säger angående "Engla-fallet" vilken sjuk jävel han är som gjort detta! Kastrera honom och sätt honom på en öde ö där han kan stanna för alltid!
      Hur kan man låta en såpass psykiskt instabil människa gå fritt i samhället?!

Imorgon är det fredag skola mellan 8-15.30 !! Puh! Då får det allt bli en lugn skön kväll hemma!

XoXoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0