72 timmar

.. de 72 värsta timmarna i mitt liv börjar snart komma till sin ände! Jag har legat sjuk och vart totalt okapabel till att orka röra mig. Det har vart en så fruktansvärt TRÅÅKIG helg! Helger är inte gjorda för att man ska ligga hemma. Nej nej helgen är till för att vara ute och leva rövare! ;) men men imorgon är det en ny vecka, jag börjar bli bättre så ska göra ett försök att gå till skolan, skönt att det bara är en lektion..

Fredag, orkar vara i skolan sisådär en timme sen tackar jag för mig och åker till Espresso som vanligt för en latté, sen går en lång runda.. därefter slutar mitt sociala liv för ett par timmar och jag ängnar helgen år att hosta hosta och ja åter hosta... Nu har jag sån träningsvärk i mina magmuskler!.

Idag Söndag, är det min sötnos Anne-Maries födelsedag! så Grattis gumman på 19-årsdagen! <3 Hoppas du haft en underbar dag, trots din halsflussi som du fick i veckan =7 gud helgen har verkligen inte vart på vår sida! Firar dig får vi göra nästa helg, med pompa o ståt! <3
Har även idag sutit och spanat ut lite olika outfits för en skiva, med tema karaktärs-klädd. Vilket menas med att man ska vara klädd som en skådespelare/erskas roll/karaktär i någon film. Kul, men gud vad klurigt och komma på något bra!

Nu blir tv och mys sen sängen

XoXoXo

                     image24
Ame baby hjärtegull! <3
(t.v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0