5 dagar av allt

Okej Lördag kväll.
- Vart är jag? -> På kallaste sidan av Sverige,Västkusten.
-Vad tycker jag om västkusten just i denna stund? -> Det är KALLT som fan & "party-livet"=Noll,Zero,Null,Nada

hahah så summa kardemumma,jag längtar till tåget imon. Thank good det är vid en lite mer vettig tid för avgång, 11.37, shit vilken tid blir det då? Det är ju sommartidsbyte i natt :S aja det löser sig (tidsoptimist)

Under mina kära dagar här nere har jag besökt familj, släkt och vänner. Stjojjat med min älskade småsystrar (byggt isigloo,och självklart finns bildbevis haha) haft kalas till min ära, damn somnade i soffan-vilket sällskap jag är. Firat söta lilla Alex som imorgon/idag joinar med mig hem till kära Stockholm,som vi ska fira med pompa och ståt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0